Pristatymas&Grąžinimas
Pristatymo informacija:
– Tauragėje pristatymas NEMOKAMAS!
– Į kitus Lietuvos miestus pristatymas NEMOKAMAS*, kai pirkinio suma viršija 200,00 eur
*Išskyrus Kuršių Neriją!
– Kai pirkinio suma yra iki 200,00 eur, pristatymas visoje Lietuvoje* – 15,00 eur
*Išskyrus Kuršių Neriją!
– Apie tikslią pristatymo datą informuojame telefonu.
– Prekių pristatymas ir iškrovimas vykdomas toje vietoje, kur kurjeris gali privažiuoti arčiausiai nurodyto adreso, nepažeidžiant KET.
– Baldams sunešimo paslauga NETEIKIAMA!
-Prekė bus pristatyta nurodytu adresu ir nebus nešama į namo/buto vidų ar vidinį kiemą.
Grąžinimo informacija:
– Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos:
— Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
— Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinimas negalimas;
— Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
— Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), bei išsaugojusi savo vartojamąsias savybes;
— Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo pirkėjo gauta;
— Prekė negali būti naudota;
– Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.
Prekių grąžinimo procesas:
– Norėdami grąžinti prekę, prašome susisiekti su mumis el.paštu: info@bal2kas.lt , ebal2kas@gmail.com arba telefonu: +37063370733 ir nurodyti tikslų grąžinamos prekės(-ių) pavadinimą arba kodą bei savo užsakymo numerį.
– Grąžinant prekę užpildykite grąžinimo formą: grąžinimo forma
P.S. prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus tais atvejais kai prekė nekokybiška, tuomet grąžinimo išlaidas padengia pardavėjas.
24 mėn. garantija
– Visoms mūsų elektroninėje parduotuvėje esančioms prekėms yra suteikiama 24 mėn. kokybės garantija.
– Įsigijus prekę, rekomenduojame ją atidžiai apžiūrėti.
Garantinio aptarnavimo suteikimo sąlygos:
– Surenkant baldus pirkėjas laikosi prie baldų pridėtos surinkimo instrukcijos;
– Baldai buvo naudojami pagal paskirtį ir prižiūrimi vadovaujantis baldų priežiūros taisyklėmis;
– Garantija taikoma tik prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės arba prekės transportavimo pardavėjo transportu;
– Kokybės garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.
Pirkėjas praranda teisę į garantinį aptarnavimą:
– Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
– Baldai nukentėjo dėl force majeure (nenugalimos jėgos) aplinkybių.
Garantijos suteikimo procesas:
– Jeigu garantinio laikotarpio metu pastebėjote atsiradusių prekės trūkumų, susisiekite su mumis el.paštu: ebal2kas@gmail.com ir pridėkite nuotraukas ar kitą vaizdinę medžiagą, kurioje būtų aiškiai matyti minimi trūkumai. Garantiniu laikotarpiu nustatytus gamybos defektus įsipareigojame pašalinti per 60 k.d. laikotarpį nuo pretenzijos užregistravimo dienos.
Jeigu nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, turite teisę ją grąžinti per 24 mėn nuo jos įsigijimo dienos. Tokiu atveju nekokybišką prekę nemokamai pakeičiame kokybiška (jeigu yra tokia galimybė) arba grąžiname sumokėtus už prekę pinigus.
– SVARBU – gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ar baldiniam audiniui.